Wysyłka i odbiór

Zamówienia złożone w naszym sklepie internetowym realizujemy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 Zamówienia realizowane poprzez dostarczenie do wybranego miejsca, realizujemy w dniach roboczych, za pośrednictwem profesjonalnych przewoźników: InPost, DHL, DPD, Poczta Polska.

 Wydanie towarów przewoźnikowi, następuje w terminie podanym w karcie towaru. Do czasu wydania towarów przewoźnikowi należy doliczyć czas dostarczenia, realizowany przez przewoźnika w czasie wynoszącym zwykle 1 dzień roboczy.

Bieg terminu wydania Towarów rozpoczyna się:

  1. od chwili wysłania przez nas potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji – w przypadku wybrania metody płatności przy odbiorze towarów,
  2. od zaksięgowania przez nas otrzymanej należności – w przypadku wybrania metody płatności z góry.

Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera

Dane osobowe będą przetwarzane celu przesyłania Newslettera zawierającego informacje handlowe i marketingowe, na podstawie art. 6 pkt 1 lit. a) RODO. Administratorem danych jest ESITIO Przemysław Filipek, ul. Białołęcka 258c, 03-253 Warszawa. Aby skontaktować się z nami, wyślij wiadomość pod e-mail: sklep@sombras.pl lub zadzwoń pod numer tel. 510248264. Więcej informacji